fredag 25. januar 2013

De fineste julegavene....

Kanskje litt sånn altforlangtutijanuar til å snakke om julegaver... 
og alle julegavene vi fikk var kjempefine....
Men tenkte jeg skulle vise fram litt... for med noe nytt så må gjerne noe annet vike;)


Disse lysholderne fra Wik&Walsøe er akkurat nok med pynt på kjøkkenbordet...
Er så pes å flytte på store fat o.l som pleier å stå der så disse var jammen meg midt i blinken =)
 Og i løpet av julen holdte vi på å klikke av det store kjøkkenbordet som vi enten skubbet borti for å komme forbi eller måtte dras fram fra veggen når vi skulle sitte der alle... så når nyttårsselskapet var over og gjestene var dratt godt ut på ettermiddagen 1.nyttårsdag heiv vi ut det store bordet og tok inn igjen det gamle og bruker det uten lemmer i... akkurat passe for oss tre! Og me ny voksduk og lysholdere...TIPP TOPP!!

 
Wik&Walsøe sine krus og skåler var tydeligvis på tilbud før jul eller noe for hylla ble full... =)


 Det aller fineste vi fikk var lysholder og krans...laget av husets minstemann... men masse kjærlighet og pakke inn i gave....en til mamma og en til pappa....
Det smelter et mammahjerte <3
 
Og dette fikk selvfølgelig plass på drivvedkvisten over kjøkkenbenken.... 

 

Ha en fin fin helg!

Vi skal på Gåsbu og NM på ski og heie på Northugen i morgen....
Må jo passe på når han er i bygda vettu ;)
(Og for deg som lurer så bor vi 10 minutter unna Gåsbu)

-Line-

3 kommentarer:

fru. Lærum sa...

jeg elsker den serien....har krus og asjetter :-)

har ikke så stort kjøkkenbord heller...plass til familien.
når jeg har gjester og dekke på til mange, tar jeg inn utebordet mitt...fungerer helt fint.

flotte gaver fra minsten...de fineste gavene :-)

klem tone

Nennes sa...

Har også den serien, så lekker!

Elsker den!

Ha en flott helg, kos deg og nyt livet!

Klem

Fru Hansens Kreativiteter sa...

Flotte gaver !!
Skjønner at gavene fra lillegull varmet mamma & pappa hjertet :)
Kos dere med skirenn :)
Klem