onsdag 21. mars 2012

Påske give away =)

Påsken nærmer seg og siden jeg har fått så mange hyggelige kommentarer på luene jeg strikker så tenkte jeg rett og slett å gi vekk noen =)



Et sett med lue og pulsvarmere... 


Ørevarmer.....

Hårbånd, bred ørevarmer...kanskje en hals...denne kan i grunn brukes til det du vil!

Alt er i str. voksen og i 100% ull!
Kjempemyke og behagelig å ha på seg - ikke for varm og ikke for kald!

Noe som frister?
Da kan du bare legge igjen en kommentar her og kom gjerne med et ønske om hvem premie du ønsker deg.
Og det er veldig hyggelig om du har lyst til å legge deg til som følger og linke på bloggen din eller på facebook siden din også.
Har du ikke blogg så legg bare igjen mail adressen din!
Jeg trekker allerede på nå på mandag den 26.mars så du rekker å få det til påske *blunke*

-Line-

22 kommentarer:

Nennes sa...

Åååå så lekkert sett med lue og pulsvarmere :)

Follow your heart and your dream will come true!

Klem

i Vinduskarmen sa...

Så flott giveaway!
Trenger en rosa lue til å varme ørene!
God påske!

Ingrid Louise sa...

Fantastisk søt premie!!
Holder en knapp på noe rooosa altså!! Eller alle egentlig!! ;-)
Fin dag til deg!!
klm ingrid l

Fabelaktig sa...

Åh! Jeg ønsker meg de hvite ørevarmerne!

Ønsker deg en fin onsdag. Jeg skal hjem til mamma og få ordentlig vietnamesisk i dag - gleder meg!
klemklem

Pink lady sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Pink lady sa...

Hei!

Så kjekt å se at du også liker å strikke.

Jeg fant deg via Maia. Jeg syntes alt var vakkert, men halsen er kanskje min favoritt. Og hva jeg faktisk trenger.. ;)

Du er velkommen til å bli med i min giveaway også! ;)

Klem

Monica Aho sa...

Hei! Jeg "følger"deg selv om jeg ikke har lagt meg til;)Jeg bruker ikke å vinne- så jeg ønsker heller at jeg vinner enn å bestemme premie;)
monicaaho@tele2.no

Tante Titti sa...

Så fine premier du har da! Ingenting varmer så godt som hjemmestrikka luer!! og med mine revmatske hender er det alltid kjekt med pulsvarmere - har ikke telling på hvor mange jeg har - og som jeg bruker daglig!!!

Titti-klæmm!!

fru. Lærum sa...

Herregud så flink du er og ikke minst...SNILL!!!

jeg elsker alt du strikker ....jeg bare krysser fingrene :-)

klem tone

Mor Inger`s hus sa...

Sååå fine premier. Jeg holder nok også knapp på rosa, men like gjerne den lilla.

Følger deg allerede, og legger link til give-awayen din ut på min side.

Klem

Line Strandli sa...

Hei
Så fine ting du strikker.
Lue og pulsvarmere var lekre :-)
line.strandli@gmail.com

sisselastrid sa...

Lekkert :)
Prøve lykka igjen eg - og ønska meg egentlig alt ;)

Klem

ps. bli gjerne med på min gi-vekk :)

Marianne's lille rom sa...

Kjempefine premier - hvis jeg er så heldig å bli trukket ut - ønsker jeg meg halsen i lilla.
Klem, Marianne.

Huset Jeger sa...

Jeg syns den lilla halsen var veldig lekker. Egentlig var alt fint.
Jeg er jo medlem hos deg, og deler på face.
Klem, Drude

Daisys home sa...

Så flink du er D..:)
Alt var jo så fint, og den øverste i rosa var jo helt nydelig:)
Klem sissel

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så flotte ting! :D Jeg blir gjerne med i trekningen.

Fant bloggen din som kommentar under Elverumsinnlegget på Kremmerhuset. ;)

Jeg ønsker meg nok halsen jeg, siden rosa ikke er min farge. ;)

Tonje sa...

Oi, så mye fint! Jeg vil gjerne være med på trekningen og håper på vinnerlykke :) Ønsker meg den lilla halsen, elsker lilla ;) Klem fra Tonje

HildeM - Lykkelig med liten sa...

Så nydelige! Jeg likte veldig godt det rosa settet og dn lilla halsen, så krysser fingrene for et av de.

Klem

Lolita sa...

Hei <3

Så klart jeg vil være med på denne flotte gove away èn ! :)

Likte det rosa settet og ørevarmeren veldig godt <3

Krysser fingrene :)

Ps er følger på bloggen din og den ligger i bloggrullen på siden min ;)

Ha en FIN kveld <3

Klemmer fra Lolita :)

MissMette sa...

Å, så flotte ting du skal gi bort ღ Likte veldig godt ørevarmerene :)) Jeg plages med ørene når det er vind, så hadde vært kjekt med slike nå som vi går mot vår ღ Tusen takk for koselig kommentar hos meg også :) Ønsker deg en fin, fin fredag og helg som kommer. Klem fra Mette

mormormonashjørne sa...

Jeg vil gjerne være med på trekningen. Er allerede følger av bloggen din. Her var det mye fint ,krysser fingrene for det rosa settet.

Ha en fin kveld.

Villa Oss sa...

Flinkis, Line!!! Hadde jeg vært halvparten så god til å strikke som deg, ville jeg vært god!

Jeg ønsker meg hvit ørevarmer. Er jo så heldig å være lykkelig eier av en grå lue :)
Tvi tvi for vinner lykke og for at (nesten) alle mine hodeplagg er laget av deg ;)

Klem